اندیشه برسا

نزدیک به یک دهه است که نرم‌افزار، تولید و کیفیت آن و رضایت‌مندی مشتریان و استفاده‌کنندگان دغدغه اصلی در برسا بوده است. ما همواره بدان می‌اندیشیم که چگونه می‌توان در این صنعت تحولی عظیم ایجاد کرد که مزایای آن تمامی کاربران و استفاده‌کنندگان را منتفع گرداند.

به راستی تا چه زمانی کاربران برنامه‌های کاربردی و سیستم‌های اطلاعاتی باید با خطاها، کاستی‌ها، عدم تطابق نیازها و عدم رشد نرم‌افزارها دست به گریبان باشند؟ تا چه زمانی سازمان‌ها باید در انتظار بروز رسانی‌های تولیدکنندگان نرم‌افزار مانده و یا برای اعمال تغییراتی کوچک و اندک، زمان و هزینه بسیار صرف نمایند؟ و یا اینکه چه زمانی داستان غم‌انگیز به نتیجه‌نرسیدن پروژه‌های نرم‌افزاری، هزینه‌های بالای اجرای آنها، عدم تحقق اهداف مورد نظر و یا بروز مشکلات در نرم‌افزار با تغییر فرآیندهای کاری سازمان‌ به پایان خواهد رسید؟

اینها سوالاتی است که در این سالیان ذهن ما را به خود مشغول ساخته و حل آنها و ارائه پاسخی مناسب برای آنها انگیزه تلاش و کوشش بی‌وقفه ما بوده است و البته ما اعتقاد داریم که با تلاش و کوشش، هر قله‌ای فتح‌شدنی و هر هدف بلندی دست‌یافتنی خواهد بود و ما خود را در آن مسیر می‌بینیم . 

کاری که پس از 5 سال تلاش مداوم ثمرات خود را بر جای گذاشته و ما را در مسیر توسعه خود قرار داده و منجر به آن گردیده که بتوانیم پاسخی برای مسائل مطرح در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی بیابیم و آن چیزی نیست جز«تولید پویای نرم‌افزارهای سازمانی با قابلیت تغییر توسط مشتری» که رویکردی نوین در تولید و ساخت نرم‌افزارهای سازمانی است و مزایای فراوانی برای استفاده‌کنندگان و کاربران به همراه داشته و خواهد داشت. خدمت‌رسانی بهتر هدف ما و رضایت‌مندی روزافزون کاربران انگیزه ما برای ادامه حیات کاری برسا است.

مدیریت ارتباط با مشتری