پشتیبانی ونگهداری سیستم

نرم افزار حرفه ای نیاز به پشتیبانی حرفه ای دارد

ما پس از فروش در کنار شما هستیم

روشهای مختلف پشتیبانی

مشتریان محترم شرکت برسا در صورت بروز هرگونه مشکل به یکی از دو روش زیر با واحد پشتیبانی ارتباط میگیرند :

  • اعلام مشکل از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل

در این روش پس از دریافت توضیحات مشتری ،واحد پشتیبانی اقدام به رفع مشکل از طریق راهنمایی تلفنی ،اتصال از راه دور به سرور مشتری ویا حضور در محل مشتری مینماید.

  • اعلام مشکل از طریق سیستم مدیریت درخواست تحت وب اختصاصی برسا

مشتریانی که نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سیستم مدیریت درخواست را در اختیار دارند میتوانند با مراجعه به این نرم افزار از طریق اینترنت و اعلام مشکل ،منتظر اقدامات واحد پشتیبانی باشند